ПРОУЧВАНЕ

Идеята на това проучване е да получим обратна връзка на клиента с нас.
То ще ни помогне за по-добро обслужване и полза от него има и двете страни.

 

За сигурността!
Този въпросник е анонимен.
Записът, съдържащ Вашите отговори не съдържа никаква лична информация, с изключение на отговорите на специфични въпроси от въпросника. Ако сте попълнили въпросник, който изполва идентификационен токен (отличителен знак) за достъп, допълнително Ви уверяваме, че идентификационният знак не се съхранява при Вашите отговори. Той се управлява чрез отделна база данни, и ще бъде използван само за да се определи, дали Вие сте (или не сте) попълвали въпросника. Не съществува начин за отъждествяване на идентификационните знаци с отговорите на въпросите в даден въпросник.
Удовлетвореност от вашия нов автомобил

*1. Моля, споделете до каква степен сте удовлтворени от вашия автомобил по отношение на:
  изцяло доволен много доволен доволен донякъде недоволен много недоволен
1.1 Автомобилът като цяло
1.2 Дизайн (екстериор)
1.3 Дизайн (интериор)
1.4 Дизайн на таблото
1.5 Видимост
1.6 Системи за безопасност
1.7 Комфорт на седалките
1.8 Обем на багажника
1.9 Сигурност на автомобила
1.10 Разход на гориво
1.11 Отопление и вентилация
1.12 Съотношение цена / качество
Сервиз на Мото Пфое

*2. В кой сервиз на Мото Пфое е обслужван Вашият автомобил при последното Ви посещение?
Изберете един от следните отговори.
*3. Кога беше последното посещение?
Изберете един от следните отговори.
Обща удовлетвореност от сервиза на Мото Пфое, който посещавате

*4. Удовлетворени ли сте като цяло от обслужването по време на последното Ви посещение в сервиза?
Изберете един от следните отговори.
Вашите впечатления от обслужването в сервиза

*5. Удобство
  отличен много добър добър среден слаб
5.1 Записване на час за сервиза
5.2 Работно време на сервиза
5.3 Предлагане на алтернативни възможности за транспорт(автобус, такси и др.)
*6. Прием в сервиза:
  отличен много добър добър среден слаб
6.1 Възможност за паркиране
6.2 Експедитивност на служителите в приемната
6.3 Бързина на обслужването
6.4 Способност да разберат и запишат точно Вашите искания
*7. Приемчикът предложи ли Ви заедно да огледате автомобила в приемната преди започване на ремонта?
Изберете един от следните отговори.
*8. Беше ли Ви съобщена предварителна цена за сервизната услуга?
Изберете един от следните отговори.
*9. Беше ли Ви съобщен ден и час за предаване на автомобила?
Изберете един от следните отговори.
*10. Предаване на автомобила:
  отличен много добър добър среден слаб
10.1 Готовност на автомобила за предаване в уговорения час
10.2 Бързина на обслужване на клиента при предаване на автомобила
10.3 Разясняване на извършената работа и на цената
10.4 Изпълнение на възложената работа при поръчката
10.5 Съотношение цена / качество на сервизната услуга
10.6 Разясняване на бъдещи сервизни нужди на автомобила
10.7 Чистота на автомобила припредаване
10.8 Качество на извършената работа
*11. Какъв вид работа бе извършена по време на последното Ви посещение в сервиз на Мото Пфое?
Изберете един от следните отговори.
12. Наложи ли Ви се, след последното посещение в сервиза, да върнете автомобила обратно поради недобре свършена работа?
Helpако "не", моля, преминете към въпрос 14
13. Ако се е наложило да върнете автомобила отново в сервиза, моля, посочете подробности:

14. След предаване на автомобила, потърси ли Ви някой от Мото Пфое по телефона, за да провери дали имате проблеми?
Helpако "не", моля, преминете към въпрос 16
*15. Удовлетворени ли бяхте от този контакт с Вас?
*16. Отношение към Вашите въпроси и оплаквания:
  не съм имал такива отличен много добър добър среден слаб
16.1 Как оценявате реакцията към поставените от Вас въпроси или разрешаване на Вашите оплаквания?
17. Имате ли в момента неразрешен въпрос?
Helpако "да", моля, уточнете в "лични коментари" по-долу
Намерения за бъдещи взаимоотношения със сервизи на Мото Пфое

*18. Моля, споделете доколко сте съгласни със следното твърдение:
  напълно съгласен съгласен не съм съгласен напълно не съм съгласен нямам мнение
18.1 Ще посетя същия сервиз и следващия път, когато се нуждая от сервизна услуга?
Вашето мнение за нас

*19. Моля, споделете доколко сте съгласни със следните твърдения:
  напълно съгласен съгласен не съм съгласен напълно не съм съгласен нямам мнение
19.1 Лесно се намира информация за автомобилите, предлагани от Мото Пфое
19.2 Лесно се намира удобно разположен дилър на Мото Пфое
19.3 Лесно се намира информация за цените на автомобилите
19.4 Лесно се намира информация за специалните оферти и промоции
19.5 Интернет страницата на Мото Пфое е удобна за ползване
19.6 Следващата ми кола ще бъде закупена отново от Мото Пфое
Вашите лични коментари

*20. Моля, споделете Вашите препоръки към нас, което ще ни помогне за подобряване на сервизното обслужване и целия процес на работа с Вас, нашите клиенти.

Притежание на автомобила

*21. Колко време очаквате  да експлоатирате настоящия Ви автомобил?
*22. Годишен пробег на Вашия автомобил в км.:
*23. В случай, че вече сте продали този автомобил, с какъв сте го заменили?
Help(моля, уточнете)

24. Следващата ви покупка на автомобил ще бъде с марка?
Моля, изберете поне един отговор